Online rendszer

A legnagyobb újdonságunk 2017-re, egy vadonat új online rendszer, ami kifejezetten az FRH számára készült.

Minden adat egyetlen adatbáziasban van eltárolva, amit bármikor, bárhonnan elérhetsz. A webes megjelenítés mobil optimalizát, így kényelmesen böngészheted telefonról és tabletről is.

Természetesen a versenyek szervezését, és kezelését is itt végezzük, így akár két kattintással is nevezhetsz egy-egy versenyre.

Ezentúl az eredmények kihírdetésére sem kell napokat várnod, a verseny leintését követően, perceken belűl megjelennek az adatok a weboldalon is.

Statisztikákra vagy kíváncsi? A taglistában minden gamertag-gal rendelkező versenyzőnk szerepel, elért eredményeivel együtt.

Hasonlítsd össze magad versenytársaiddal! A riválisok oldalon kiválaszthatsz két versenyzőt, és öszzehasonlíthatod őket magaddal.

Új jelszó

(Ez nem újdonság, de nagyon fontos)

Minden régi játékos adatát importáltuk az új rendszerbe!

Az első feladatod, hogy a belépésnél kérj új jelszót. Ehhez nincs más dolgod, csak add meg a régi oldalon regisztrált e-mail címed, és mi küldjük is az új jelszavad. Ha nem emlékszel a megadott e-mail címedre, keresd a staff tagokat szabadedzéseken (Big Zoli88 HUN, bacsi97, DracoXT), vagy írj nekünk facebookon .

Első belépéskor a jobb felső sarokban a nevedre kattintva, a profilodba lépve módosíthatod jelszavad. Ha már ott vagy, kérünk ellenőrizd gamer tagodat is.

Nevezés versenyekre

Az online-, és a köridő bajnokságok esetén is minden egyes versenyre kötelező nevezni!

A nevezést belépést követően az adott versenybe kell lépni, és ott autóválasztás után a "Nevezek" gombra nyomni.

Csapatot nevezni a bajnokságnál lehet. Ahhoz hogy csapatot tudj nevezni, először Neked és csapattársadnak is neveznie kell az adott bajnokság legalább egy versenyére.

Az adott versenyhez két módon lehet eljutni. A nyitóoldalon az "Aktuális versenyek" cím alatt mindig azok a versenyek vannak felsorolva, amik éppen következnek, vagy köridő bajnokság esetén, amik éppen tartanak.
A másik módszer, hogy saját magad keresed meg a kívánt versenyt a következő képpen. A "Versenyek" főmenüből kiválasztod a megfelelő verseny fajtát, belépsz a bajnokságba, majd az adott versenybe.

Új rajtszámok

2017-től már csak a rajtszám alapja kötött. A beleírt számok mérete és stílusa szabadon megválasztható, egyedül a színének kell feketének lennie.

Ezen kívül a rajtszám fejlécének jelentése van:

  • Fehér: Semi-pro versenyző
  • Fekete: Profi versenyző
  • Ezüst: Semi-pro bajnok
  • Arany: Profi bajnok
  • Kék: Előző festőverseny nyertese

Bővebben az OVÁSZ-ban
A rajtszámok alapjait letöltheted a játékban matricaként "frh" description-nal. Ha így nem találod, akkor próbáld "DracoXT" creator-ral. Videós segítség itt: LINK

Ha nem tudod, hogy milyen rajtszámot használj, keresd ki magad a taglistában.

Professional, és Semi-pro liga

Nem vagyunk egyformák. Van akinek több ideje van gyakorolni, van akinek kevesebb. Van aki ügyesebb, van aki kevésbé.

Hogy mindenkinek izgalmas legyen a bajnokság két ligát hoztunk létre. Minden új versenyző a Semi-pro ligában kezdi, és ha több kihívásra vágyik, akkor a staff tagoktól igényelheti a Professional rangot. Ezek után a staff tagok az addigi eredmények alapján eldöntik, hogy a kérvényező megkaphatja-e a rangot

Rangot csak bajnokság megkezdése előtt lehet váltani!

Minden régi versenyzőt, aki valaha is ért el bármilyen bajnoki dobogós helyezést, vagy szerzett versenyen pole pozíciót, annak professional rangot adtunk.

Festő versenyt hírdetünk!

Most maradandót alkothatsz! Minden bajnokságban és quick race-ben beküldheti mindenki a versenyen részt vett autója festését, hogy szavazással eldöntsük, melyik remekmű a bajnokság festése.

A bajnok művek több helyen is visszaköszönnek majd az oldalon, hogy gyönyörködhessünk a legjobb alkotásokban.

A legnagyobb festőművészek egy-egy versenyre egyedi rajtszámot kapnak!

Bővebben

Safety car

Két ponton változtattunk ebben a témában. Az egyik, hogy a maximális sebességet 110-ről 120 km/h-ra növeltük.

A második pedig az újraindítás. Itt a 2016-os Forma 1-es szabályokat vettük alapul, tehát ha a Safety Car virtuálisan kimegy a boksz utcába, akkor az élen haladó választja meg azt a pillanatot, amikor verseny sebességre kapcsol. Előzni továbbra is a rajtvonal átlépését követően lehet.

Büntetőpontok

A szabályok betartatásához sajnos szükség van szankciókra. Ezért az új rendszerrel együtt bevezettük a büntetőpontokat is. Erről vővebben az OVÁSZ-ban olvashatsz.